Legumele verzi previn aparitia diabetului zaharat

Legumele verzi previn aparitia diabetului zaharat
Legumele verzi previn aparitia diabetului zaharat
Consumul zilnic de legume verzi va apara de un eventual diabet de Tip 2 (zaharat), sustin oamenii de stiinta de la Univeristatea Leicester, citati de BBC.
Sursa: NorthfotoPotrivit acestora, aproximativ 80 g de legume cu frunze verzi consumate zilnic ar putea reduce cu pana la 14% riscul de a dezvolta diabet zaharat.

Britanicii au efectuat un vast studiu la care au luat parte peste 200 de mii de voluntari, iar rezultatele au fost publicate in British Medical Journal.

Initial, subiectii au consumat diferite combinatii de fructe si legume, iar specialistii au constatat ca aceastea nu aveau niciun efect asupra compozitiei sangelui.
Sursa: evz.ro

AFLA ce tara europeana incurajeaza fetele de 13 ani sa isi inceapa VIATA SEXUALA

AFLA ce tara europeana incurajeaza fetele de 13 ani sa isi inceapa VIATA SEXUALA
O serie de masuri luate de autoritatile unei tari europene incurajeaza practic inceperea activitatii sexuale chiar de la varste foarte fragede. Reactiile nu au intarziat sa apara.
Sursa: ShutterstockElevele britanice care au varsta mai mare de 13 ani pot cere la cabinetul medical al scolii ... [citeste tot]

RECORD. Cel mai mare bebelus din China cantareste peste 7 kg la nastere

RECORD. Cel mai mare bebelus din China cantareste peste 7 kg la nastere
Chun Chun s-a nascut sambata in China si cantareste 7,04 kg., medicii spunand ca este un nou recod national.
Atat mama, cat si copilul sunt intr-o stare de sanatate foarte buna dupa nasterea care a avut loc la spitalul local din Xinxiang, provincia Henan.

“Sotia mea nu a facut ... [citeste tot]

VEZI de ce mobilierul, cratitele sau solutiile de curatat slabesc efectele vaccinurilor

VEZI de ce mobilierul, cratitele sau solutiile de curatat slabesc efectele vaccinurilor
Cercetatorii au descoperit ca expunerea zilnica la substantele chimice omniprezente in jurul nostru pot reduce efectele benefice pe care vaccinurile ar trebui sa le aiba asupra copiilor.
Sursa: SHUTTERSTOCKStudiul, publicat in revista Journal of American Medical Association, releva faptul ... [citeste tot]

STUDIU: Ciocolata la micul dejun va ajuta sa slabiti

STUDIU: Ciocolata la micul dejun va ajuta sa slabiti
Un mic dejun consistent, ce include o aperitiv dulce, poate contribui la pierderea in greutate si la mentinerea siluetei pentru o perioada lunga de timp, arata un studiu recent al oamenilor de stiinta israelieni.
Sursa: SHUTTERSTOCKO echipa de cercetatori de la Universitatea din Tel Aviv ... [citeste tot]

Exista scoli in care profesorii au dreptul sa isi bata elevii. Ti-ai da copilul la o astfel de scoala?

Exista scoli in care profesorii au dreptul sa isi bata elevii. Ti-ai da copilul la o astfel de scoala?
Chiar daca pare surprinzator, inca mai exista scoli in care educatia se face la fel ca in urma cu 150 de ani: cu ajutorul pedepselor corporale aplicate elevilor neascultatori.
Sursa: RAZVAN VALCANEANȚU30 de state din SUA au facut legi speciale prin care interzic pedepsele corporale pentru ... [citeste tot]