|
 | La o inalțime de 1,70 are 30 de kg.. E țintit la pat din cauza unei semipareza și sufera de encefalita. Vorbește extrem de greu.
Sursa: libertatea.ro Sursa: libertatea.ro
1 /. ....[citeste tot] |
 | Trei sunt evenimentele astronomice care au si o conotatie astrologica.
Berbec
Pentru cei care s-au nascut in zodia Berbecului zilele de 26 si 27 ianuarie sunt mai complicate, tranzitele ....[citeste tot] |
 | Berea provoaca somnolenta, vinul din comert deshidrateaza puternic si da migrene, iar votca si whiskey-ul sunt pentru "profesionisti"-ataca ficatul. Vinul de casa e cel mai sanatos.
....[citeste tot] |
 | Euthyrox, medicament esential pentru bolnavii de tiroida, e pe cale de disparitie din farmaciile romanesti. Producatorul sustine ca trimite pastile, farmaciile reclama ca primesc foarte putine.
....[citeste tot] |
 | Alimentatia nesanatoasa aduce zilnic multe milioane de $ pierdere marilor firme private din intreaga lume. Studiile arata ca daca ar exista un control al alimentelor consumate de catre angajati la locul ....[citeste tot] |
 | Patriarhia recomanda echilibru, discernamant si luciditate in folosirea noilor tehnologii ale informatiei si comunicarii, pentru a distinge intre bine si rau si pentru a cultiva ceea ce este ziditor si ....[citeste tot] |
 | Ajuta foarte mult in preventia bolilor de inima, elibereaza stresul si imbunatateste viata sexuala, conform celor mai recente studii efectuate. Daca toate astea nu-ti trezesc interesul, afla ca specialistii ....[citeste tot] |
 | Pentru a se dezvolta armonios, bebelusii ar trebui sa doarma in pat cu mamele lor cel putin pana la varsta de 3 ani, sustine un medic pediatru, cercetator la University of Cape Town (Africa de Sud). ....[citeste tot] |
 | Berile nesanatoase au in compozitie E-uri care imbolnavesc sau ceea ce medicii numesc "carausi ascunsi" de zahar sau sare. Indulcitorii sunt suspectati ca pot cauza inclusiv cancer.
....[citeste tot] |
 | Berea previne infarctul, diabetul, osteoporoza si dementa, fara sa ingrase, arata ultimele studii. Hidrateaza ca apa, iar cea fara alcool, stimuleaza lactatia si creste calitatea laptelui matern.
....[citeste tot] | |