15 minute de gimnastica pe zi iți acorda trei ani de viața in plus

15 minute de gimnastica pe zi iți acorda trei ani de viața in plus
15 minute de gimnastica pe zi iți acorda trei ani de viața in plus
Oamenii de știința citați de "Daily Mail" spun ca, daca iți acorzi 15 minute pe zi de mișcare, vei trai cu trei ani mai mult.
Sursa: Razvan ValcaneantuRezultatele unui studiu realizat pe un eșantion de 400.000 de persoane demonstreaza ca n-ai nevoie de ore pe zi petrecute la sala pentru a te bucura de sanatate și de viața lunga. 15 minute pe zi e de ajuns pentru a avea șanse cu 14% mai mici de a muri prematur sau cu 10% mai mici de a face cancer.
Cu inca 15 minute – un regim de exerciții de 30 de minute pe zi – riscul scade cu inca 4%, anumit 1% pentru cancer.
Sursa: evz.ro

STUDIU. Ce ii influenteaza pe tineri sa faca sex neprotejat si sa fumeze “iarba`. Cum pot parintii sa ii previna

STUDIU. Ce ii influenteaza pe tineri sa faca sex neprotejat si sa fumeze “iarba`. Cum pot parintii sa ii previna
Un studiu recent arata ca unul dintre cei mai importanti factori de influenta asupra tinerilor atunci cand vine vorba de sex neprotejat nu este nici alcoolul, nici grupul de prieteni, ci ceva mult mai banal.
Muzica ascultata la un nivel foarte ridicat i-ar face pe tineri sa fumeze jointuri ... [citeste tot]

Un obicei specific femeilor intareste prieteniile intre barbati

Un obicei specific femeilor intareste prieteniile intre barbati
Este recunoscut faptul ca prieteniile dintre barbati rezista mai mult de-a lungul timpului decat cele intre femei. Secretul ar putea fi chiar un obicei care este mai degraba caracteristic femeilor.
Sursa: SHUTERSTOCKSi barbatii barfesc, nu doar femeile. Se pare insa ca barfele intre barbati ... [citeste tot]

Ministerul Sanatații așteapta ca Șerban Ionescu sa ceara bani pentru tratament in strainatate

Ministerul Sanatații așteapta ca Șerban Ionescu sa ceara bani pentru tratament in strainatate
Ministerul Sanatații așteapta o solicitare din partea actorului Șerban Ionescu pentru a-l trimite la tratament in strainatate. Instituția nu poate lua nicio decizie fara acordul bolnavului.
Secretarul de stat din Ministerul Sanatații, Alexandru Rafila, spune ca așteapta o cerere din ... [citeste tot]

Dovedit stiintific: cele mai bune ALIMENTE ANTISTRES

Dovedit stiintific: cele mai bune ALIMENTE ANTISTRES
Un studiu recent arata ca exista o serie de alimente care chiar ne ajuta sa ne calmam atunci cand suntem nervosi. Ba mai mult de atat, studiul arata ca sentimentul de foame este in directa legatura cu nervozitatea.
Triptofanul, din grupa aminoacizilor esentiali, prezent intr-o serie de alimente, ... [citeste tot]

Grasimile alimentare ne afecteaza memoria

Grasimile alimentare ne afecteaza memoria
Anumite tipuri de grasimi ar putea cauza deteriorarea cognitiva si ar putea provoca pierderi de memorie, dupa cum arata rezultatele unei cercetari realizate la Spitalul Brigham and Women (SUA) si publicata in Annals of Neurology.
Sursa: SHUTTERSTOCK De mai multi ani, se stie ca a manca prea ... [citeste tot]